fbpx

Репутація і фармаконагляд

05.07.2021

Якість, ефективність та безпечність – фактори, які найбільше хвилюють споживача при покупці медикаменту.

 

Більшість людей довіряють лікарям у питанні ефективності та якості препарату, однак про побічні реакції вони схильні читати в інтернеті, у тому числі в соціальних мережах.

 

Згідно з опитуванням GlobalData за 2019 рік, майже дві третини споживачів довіряють дописам лікарів у соціальних мережах.

За даними   «C3i Solutions» 90% респондентів віком від 18 до 24 років заявляють, що довірятимуть медичній інформації, яку публікують люди у своїх соціальних мережах.

 

Побічні реакції  —   надважлива тема не тільки для пацієнтів, а і для фармацевтичних компаній та заявників лікарських засобів, на які покладена відповідальність за збір, систематизацію та рапортування інформації про побічні реакції ліків разом з усіми репутаційними ризиками від такої діяльності.

 

Процес створення, впровадження та моніторинг медикаментів   утворює мільйони документів, які до кінця не можна ефективно проаналізувати вручну.

Деякі з цих документів можуть містити важливу інформацію про безпеку застосування лікарських засобів. До того ж, зараз на перший план виходить здатність швидко реагувати на дописи і повідомлення про побічні реакції препаратів, вміння вчасно і експертно комунікувати зі споживачами.

 

Не вчасно висвітлена інформація несе в собі великі репутаційні ризики  для споживачів та інвесторів, що може звести на нуль фінансовий успіх нового продукту та авторитет компанії, а іноді й вплинути на її капіталізацію і вартість.

Перші, хто зіштовхується з інформацією про побічні реакції в фармкомпаніях — це спеціалісти з фармаконагляду. Вони працюють з масивами первинної інформації, відфільтровують значимі епізоди та формують звіти до регуляторних агенцій.

Саме за результатами їх роботи споживачі вчасно отримують достовірні попередження про нові неочікувані ефекти препарату, які згодом вносяться в інструкції.

 

Така складна спеціалізована діяльність часто незрозуміла для PR відділу та маркетологів, які від імені компанії мають швидко реагувати в інформаційному просторі. До того ж, існує виробничий відділ і відділ якості, яким теж важливо вчасно реагувати та бути в курсі нової інформації.

 

Важливо, щоб в організації процесу всі фахівці, що залучені до нього, мали повноцінний доступ до інформації та встигали якісно виконувати свою роботу.

 

Цифрова платформа OtiPharm Data Pro вирішує цю проблему шляхом безперебійного доступу до даних компанії її працівниками 24/7 через внутрішні акаунти з різних типів пристроїв.

 

Інформація спеціально структурована з залученням UI/UX дизайнерів розробників для зручного використання від висококваліфікованих експертів до  початківців та суміжних колег.

 

Система дозволяє:

 

  • зберігати всі дані про побічні реакції та підозри на них, відсортовуючи їх на найпершому етапі;
  • Формувати попередні шаблони звітів, використовуючи міжнародний класифікатор MedDRa та вести автоматизований літературний пошук;
  • Бути готовими в будь-який момент до аудиту, як зовнішнього, так і внутрішнього;

 

Шлях до репутаційної прозорості та відповідальної комунікації починається з якісно організованих  процесів.

Будуйте вашу репутацію надійно.

 

Заповніть форму та отримайте відео-презентацію платформи з описом всього набору функцій https://bit.ly/2TF3MEX